Pudełka tekturowe jako przykład recyklingu

Tak mi się ostatnio spodobało ozdabianie pudełka w kształcie serca, że zrobiłam podobną metodą dwa pudełka tekturowe po butach. Po pomalowaniu z użyciem jednoskładnikowego krakla i naklejeniu motywów różyczek, pudełka zyskały na urodzie. 



Poniżej pokazuję kolejne pudełka: jedno z niebieskimi hortensjami (prezent dla B.) i drugie z moimi ulubionymi tulipanami.



I pomyśleć, że gdyby nie trochę farby i serwetki, to powyższe pudełka dawno by się znalazły na śmietniku, a tak mogą służyć do przechowywania wszelkich "przydasiek". Dodatkowo - całkiem nieźle wyglądają.

4 komentarze:

  1. Piękne, estetyczne i bardzo dekoracyjne! Świetny pomysł i przydatne na różne domowe ,, skarby'' Pozdrawiam i podziwiam pomysłowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi skarbami - to masz rację. Wszystko się w takich pudłach dobrze mieści - i porządek w szafie większy:)))

      Usuń
  2. Ja sobie od dawna obiecuję, że muszę ozdobić tekturowe pudełka po butach. Żeby cieszyły oczy w garderobie. Ale na razie jakoś, jak ten szewc, co bez butów..
    Bardzo udany recykling ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - pudełka są wdzięcznymi przedmiotami do ozdabiania - bo to prosta i mało stresująca praca:)) Najwyżej, jak coś nie wyjdzie, zawsze można bez żalu położyć wgłąb szafy lub... wyrzucić:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.