Translate

piątek, 17 stycznia 2014

Zimowy landszafcik

Za oknem coś na kształt śniegu:) Nie wiadomo tylko, czy się to do jutra utrzyma. Tak więc dla upamiętnienia tegorocznej zimy prezentuję landszafcik zrobiony na plastrze brzozowym przy użyciu serwetki z zimowym krajobrazem i odrobiny pasty strukturalnej.

zimowy widoczek na brzozowym plastrze

Powyższe "dzieło" miało służyć jako "zakrywacz" do stojaka pod choinką u koleżAnki, ale równie dobrze można je potraktować inaczej:) O innych obrazeczkach zrobionych przeze mnie na plastrach można przeczytać tu (klik).

12 komentarzy:

  1. Też mam takie plasterki, ale nie z brzozy... Część przy suszeniu się powyginała i popękała... Bardzo fajny ten obrazek wyszedł (na link też od razu kliknęłam i wiem, że tam też są świetne prace). Może w końcu też się za swoje wezmę :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli się powyginały, to pewnie były zbyt szybko suszone, np. przy kaloryferze:) Ja swoje trzymałam kilka miesięcy w piwnicy - trochę zimniej i wilgotniej niż w domu. Na ok. 20 szt. 1-2 sztuki popękały. Dziękuję za dobre słowa na temat moich landszafcików:)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawy pomysł i zachwycająco pieknie ci to wyszło - śliczny obrazek buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny :) Co ja bym dała, żeby taki krajobraz był za oknem, chociaż przez tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może już niedługo spadnie ten wyczekiwany śnieg?

      Usuń
  4. Jejku!! pasta strukturalna czeka u mnie w kolejce,jeszcze nigdy nic tak nie dekorowałam .Pięknie to zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero zaczynam z tą pastą strukturalną - tak więc nie mam swojego zdania na temat "wygody" jej stosowania:)

      Usuń
  5. Bardzo oryginalne dzieło :D Naprawdę pięknie wyszedł ten krajobraz :D

    pozdrawiam ! ;]

    wielobarwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, tak - oryginalne:) Nikt tak nie "bazgrze" pastą strukturalną - ale się usprawiedliwiam - dla mnie to są początki stosowania, dopiero się uczę:)

      Usuń
  6. Właśnie mnie natchnęłaś, żeby wielkanocne wyszywanki na takie plasterki ponaklejać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawy pomysł, jak zrobisz, proszę, koniecznie zamieść u siebie fotografie:)

      Usuń

Miło mi, że do mnie zaglądasz i że tracisz swój cenny czas, aby zostawić po sobie ślad.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...